Friday, February 20, 2009

malam yang sengal

lokasi : office
mood : okay2..

18/02./2009 malam...
huda comment aku ajak kuar..
than ape lagi aku on je la wey...
time bile la aku x on bile huda ajak kuar..
hahah..
biase la dia tuh tukang driver aku tuh..
walaupon aku agak cuak la agak dia marah aku
pasal aku tudoh dia tuh..
naseb la dia senyap je laaa...
lega hati tuh..
nak dijadikan cerita kitorg g damansara "bandar atas"
biase la u-turn n u-turn tuh je la keje...
macam x jauh plak nak kene u-turn macam gampang je rase..
padahal ader je jalan dekat utk u-turn..
biase la macam baby kate org ipoh lagi tau jalan daripada org kl..
turut serta malam tuh si presiden (yusri tamrin), aiman agak lewat la baru join,
n mister k baru kenal tp macam dah setaun kenal..
FYI yg si k nih cube2 pikat huda okay...
agak lame gak la x jumpe si yus nh..
makin sengal plak org tua tuh owh..
gelak n gelak n gelak..menunjukkan bertapa banyak nye gelak..
pelajaran malam itu adelah "HUIIIIII~~~" untuk memangil org n "HADOIIIII~~~ sambil pegang perot la".. tuh mencarot tuh..
tp pelajaran yg paling baru is "HADOIII~~ versi garau la" tuh kalau sakit perot nak masok
toilet..
mane x nye minom air bercampor baur hahha betol ke ayat tuh..lantakkan..
conclusion nye malm tuh sangat sengal..n best...

pelakon

- aku
- miera
- huda
- baby
- adek
- yus
- aiman
- k

No comments:

Post a Comment