Monday, February 16, 2009

Pelakon : aku,bayi,adek
lokasi : office, masjid wilayah,putrajaya.
problem : hodoh

haaa amik kau sekali aku post banyak2 tau.
hahha tapi lepas nih x tau la bile aku nak update blog nih..
wahah pangai aku...
pic nih baru di upload oleh sang kerdil no 1 (adek) di myspace.
so aku amik than letak dalam ini tempat (keling sikit)
yang gamba kart office tuh aku rase macam bodo sekali.
dorg r aku dah dok diam2 suruh aku beraksi..
amik kau aku punye aksi..baek punya..
yang kart masjid wilayah tuh (x nak suci plak tempat event)
muka nak nur cahaya je..
klu aku ley la terima gak name aku nur 'adilah ade gak cahaya.
yg lagi dua tuh aku x tau la..mungkin tompang nur aku kot..
jgn marah naa, ape yg penting kerjesama key..

p/s : wonderpet jap g 2.30 jgn lupe tengok..tv9 dekat d hati..

No comments:

Post a Comment