Wednesday, February 18, 2009

sory aku tersilap!!!

lokasi : office
mood : serba salah n puas hati

in da morning g ofice 9.20 baru masok
tp tulis kart buku kedatangan kol 9.00
sbb semua org belom masok keje lagi..
tipu sunat la sikit...
perkara pertama yg selalu dibuat lepas masok
ofice is open pc rrr than myspace...
received 1 new comment open from aida..
yang tertulis kart comment tuh is:

Feb 17, 2009 8:00 PM

aida : dye x minum la...kbtlan bnda 2 dpn dyew.



OMG aku dah tersalah paham la...
sory huda aku main tudoh je ko...
hope ko x marah kart aku key...
aku bukan ape ko kawan baik aku
dari sekolah kenal aku tau perangai ko.
than tibe2 plak aku nampak pic tuh
agak TERKEJUT la kan...
tp aku agak berpuat hati la sbb last aku tau yg ko x
minum benda itu...sayang ko lebey la mcm ni..
x tau la plak if aida saje kate kart aku macam tuh kan... :)
ape2 pon I'M SO SORY yaaaa....

No comments:

Post a Comment